یه چیزی رو بدونی

웃ღدل تنگی های آجی لیلا ღ웃

دلم می خواد یه چیزی رو بدونی
دلم می خواد یه چیزی رو بدونی
دیگه نه عاشقی ، نه مهربونی
منم دیگه تصمیمم رو گرفتم
اصلا نمی خوام كه پیشم بمونی



دیشب كه داشتم فكرامو می كردم
دیدم با تو ، تلف شده جوونی
یه جا ، یه جمله ی قشنگی دیدم
عاشقو باید از خودت برونی



چه شعرایی من واسه تو نوشتم
چه شعرایی من واسه تو نوشتم
تو همه چیز بودی جز آسمونی
یادت میاد منتم رو كشیدی
تا كه فقط بهت بدم نشونی
یادت میاد روی درخت نوشتی
تا عمر داری برای من می خونی
یادت میاد حتی سلام منو
گفتی به هیچ كسی نمی رسونی
اگر كه وقت داری ، اگه می تونی
نگو خجالت می كشی ، می دونم
تو خیلی وقته دیگه مال اونی
خوش باشی هر جا كه می ری ، الهی
واست تلافی نكنه زمونی
خوش باشی هر جا كه می ری ، الهی
واست تلافی نكنه زمونی

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:,ساعت 23:35 توسط آجی لیلا| |

Design By : Mihantheme